Primăria Sectorului 1 dă aproape 100.000 de euro pentru producția a 12 spoturi video de informare.
Primăria Sectorului 1, prin Centrul Cultural Sector 1, a lansat un anunţ de tip procedură proprie, de participare la o licitaţie pentru achiziţia de „Servicii de producţie şi difuzare de spoturi video de informare publică în contextul declarării stării de urgenţă pe teritoriul României”.
Generos demersul de informare public chiar dacă starea de urgenţă a fost declarată în urmă cu aproape o lună, în data de 16 Martie… Mai bine mai târziu, decât niciodată!
Contractul se va întinde pe o perioadă de trei luni şi va avea o valoare estimată de 504.201 lei fără TVA, adică, puţin peste 100.000 de euro. Nici aceasta nu este deloc de neglijat având în vedere că serviciile solicitate sunt: producţia a „12 spoturi video de informare, cu frecvenţă săptămânală” şi „servicii de difuzare a acestora în mediul online, în cadrul al 15 publicaţii/lună cu caracter generalist şi/sau de ştiri generale şi analize.”
Primăria Sectorului 1 şi Centru Cultural al acesteia au delegat responsabilitatea acestei achiziţii către compania HESSEN CONSULTING SRL, reprezentată prin doamna Ramona Moglan „persoană cu putere de reprezentare din cadrul furnizorului de servicii de achiziţie implicat în procedura de atribuire”.
S.C. HESSEN CONSULTING SRL este o companie care se ocupă cu „prestarea de activităţi de consultanţă pentru afaceri şi management – cod 7022”, având un singur angajat, cu care a realizat, în anul 2019, o cifră de afaceri de 434.776 lei şi un profit de 342.924 lei, conform datelor oficiale publicate pe site-ul Ministerului de Finanţe. Prin urmare o companie cu „One Woman Show” – Ramona Moglan, face mai mult decât angajaţii Primăriei Sectorului 1 şi ai Centrului Cultura Sector 1, la un loc, din moment ce a fost nevoie să fie angajat un prestator de servicii de achiziţii. Oare pentru ce sunt angajate şi plătite armatele de funcţionari publici dacă nu pot să îşi asume aceste achiziţii?